Änglamammor..

Nu när vi ändå är förkylda så håller vi oss hemma.
Har haft lite småplaner för varje dag den här veckan men jag struntar i dem.
Är väl lite för lat och bekväm, men jag är ju trots allt en hemma människa :)

Har suttit och läst ett par änglamammors bloggar.
Dem lever verkligen i en mardröm! Som jag hoppas att jag aldrig behöver ta del av.

Jag vet en person som var med i Idol för några år sedan, jag minns det så väl!
En blond 16 åring som sjöng en britney spears låt hur bra som helst, hon gick dock inte vidare.
När Wille var en månad gammal så kommenterade hon en bild på honom på bilddagboken, och då var hon själv i väntans tider.
Lyckligt ovetande om att hennes son skulle lämna jordelivet endast 3 veckor gammal... Idag, igår eller i förrgår?.
Livet är fruktansvärt orättvist...

Tänker även på Lilly varje dag.. 2 dagar yngre än Wilhelm och lämnade jordelivet som 10 veckor gammal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0