7 månader!

Eftersom det inte blev något inlägg i lördags så har jag inte sagt att min lille kille blev 7 månader!
Tiden går FÖR fort..

Idag är jag hundledig! Ibland är det bara SÅ skönt att slippa ha ett till ansvar om dagarna.
Dessutom får man passa på, eftersom Kristoffer skulle vara på gården idag och då kan CIsco vara ute hela dagen vilket han älskar.
Nu snöar det ser jag också, jag som gått med converse och skinnjacka i helgen. Ja ja :) Vinterjackan får vara framme ett tag till.

Nu ska jag betala lite räkningar, sen ska jag städa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte tävlingen om att vinna ett presentkort till ett värde av 500 kr att handla barnkläder för eller varför inte matchande mössa till dig och din lilla ögonsten?!



http://www.facebook.com/HeartbeatDesign

2012-02-27 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0