Tänkte att...

Ja, jag tänkte att ni kanske ville veta vad vi höll på idag!
Då ska jag säga att ingenting! Eller i alla fall halva dagen så har vi inte gjort någonting.
Jag som ALDRIG sover på dagarna har till & med tagit en powernap.

Just nu tvättar jag och ska strax göra i ordning klyftpotatisen innan jag går ner till tvättstugan igen.
Kristoffers jobb blir att grilla fläskfilén :)


Har även funderat på ny vagn.. Har tänkt att spara till en Emmaljunga scooter faktiskt.
Just nu har vi ju en gammal Brio som vi fick utav min syster och min lilla shoppingvagn.
Tänkte sälja Brion och ha Emmaljungan hemma och när vi ska åka där det är annat underlag som blir jobbigt för "shoppingvagnen".

Sen måste ju vi ha en bilbarnstol också.. hmm, det kanske är prio 1?
Tänkte i alla fall använda babyskyddet tills han har växt ur det.


Japp! Det var dagens funderingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0