Stan

Hemma efter en lång dag. Lagom trött!
Först gjorde jag ärenden på banken, tog bort alla "sparkapital" konton för att ha koll på mina konton.
Var även på fk och kommunhuset för att se om vi kunde få vårdbidrag. Men denna kassa kommunen har ej det!! Säkert efter att vi blev fattiga efter arenan.
Så nu är det oklart vad som händer till hösten.. Vill inte sätta Wille på dagis så tidigt..


Sen far vi iväg till överby med Matilda. Vi fikade och jag köpte lite plagg på pop.
Glömde köpa fondation.. Tusan också..



Kommentarer
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

haha åh men sötnosen då :D

2012-04-19 @ 22:23:52
URL: http://mammajennica.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag har mejlat kommunen i flera år ang. vårdnadsbidrag men alltid samma svar ... 'För närvarande har inte vi det' :-(

Ja som du skriver... Det är säkert arenans fel! :-/

Man skulle lämnat in en protestlista :-)

Jag vet fler som vill ha vårdnadsbidraget!



//Kristina

2012-04-20 @ 07:05:36
URL: http://mammakristina.wordpress.com
Postat av: Malin

Sv till Kristina: Så himla tråkigt att det är så. Och varför ska bara vissa kommuner ha den rätten? det borde väl alla ha som får barn.. Hon sa att dem var på väg att införa det för två år sedan, men det spelar ju ingen roll om de inte har gjort det..

2012-04-20 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0