shopaholic

Fy, tänk vad rik jag hade varit om jag inte hade haft en ha-begär. Rik på lägstanivåpenning är bannemig inte dåligt.
Men nänä, Jag & Wille har varit och shoppat med Mikaela & Alma.
Vi åt även Dagens på Briggen och det var såå gott. Fiskfilé, dillsås & potatismos.
Älskar deras mat. En annan gång hade de en avokadosås till fisk, mums!

Har även förlängt mitt abonnemang och väntar nu på en Iphone 4s. Då blir det inte brist på bilder här på bloggen kan jag lova er :)

Förut när vi stod i Lindexkön så var det en bakom mig som gjorde någon fruktansvärt konstig hicka två gånger,
jag tittade bak och flinade lite, Mikaela också.. Kämpade sååå för att hålla mig för skratt och lyckades så BRA!
Tills jag tittade på mikaela som stod och skakade av skratt Medans hon betalade..
Då kunde inte jag heller hålla mig så det bara brast ut.. USCH vad hemskt det var.
Försökte hålla mig men då kan det ju bli sånna där "tjut" när man brister ut igen..



Bilder på mina grejor kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hur mycket får man som lägsta bidrag?

2012-04-05 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0