Rubrik

Turen jag jobbade idag har förlängts 1h så den är mellan 17-21.
Är trött efter spring och stress och undrar hur jag kommer att klara en heldag på Lördag?
phuu.
Har i alla fall 1h rast den dagen så då blir det vila till 100%.


Har en liten pigg grabb som sitter bredvid mig. Tror att separationsfasen börjar nu.
Som jag har nämnt 1000 gånger har han varit en bebis som inte gråter men det gör han nu.
När jag har lagt honom på middag, kvällar, gått ur rummet osv.
Nu i två nätter har han även legat mellan mig och Kristoffer, SÅ mysigt. Men det får bli ändring på detta.

Nu blir det Big Brother :) Pysspyss


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Sv: Då förstår jag. Det var likadant här för två år sedan när Alvin var liten, då skulle vi flytta siste April och tyckre det vore onödigt att ta fram påskgrejer bland flyttkartongerna. :P



Hoppas ni får en bra påsk trots arbete och flytt :-)

2012-04-05 @ 09:21:17
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0