Phuu

Gick och la mig tidigt igår.. Var irriterad hela kvällen på Kristoffer och jag tänker berätta varför.
Vi satt i soffan och han gick och hämtade en chipspåse som det var lite äckliga chips i och därför skulle han gå och öppna en oöppnad chipspåse..
Då sa jag: MEN du behöver väl inte öppna en ny?
"Men jag ska bara smaka"...

Jag vill ju så gärna att vi ska kunna skilja på helg och vardag bara. Tänk när Wilhelm sitter här med oss på kvällarna då kommer han också tvunget ta utav hans chips och framförallt Coca cola!!

Känns som att Soffa & Cola hör ihop här hemma och det gör mig vansinnig..
Visst att det är hans störta problem men det drabbar ju även oss.

Och en grej till!!! I förrgår hade han tydligen tagit hand om Kossorna på gården.
Eftersom att vi var och hämtade garderoben så märkte jag inte det förrän IGÅR att han luktade Ko.
Då hade han alltså sovit i sängen med sitt koluktande hår.
Blir förbannad!!!
Inte nog med att han ska ta i Wilhelm och mig med sina svarta händer.. Trots att han bara ber om en puss så är det inte okej!!

Pust...
Behövde verkligen skriva av mig..

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Hur kommer det sig att ni inte ska fira påsk i år då? Trevlig påsk på er iaf! :-)

2012-04-04 @ 17:11:02
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0