Morsning kvällsning!

Vi har precis ätit spaghetti & köttfärsås, hade såklart paprika/chili creme freich med. Den fungerar till mycket!
Till Wilhelm serverades det ärtor. Vi håller fortfarande på att introducera mat till honom eftersom han är kräsen.

Fast vi har lunch & kvällsmaten utbytt till turkisk yoghurt med banan eller annan frukt i och så gröt på kvällen.

Imorrn har jag inga planer mer än lite fix här hemma.
Bokhyllan vi har är så ostadig så jag ska nog packa ner alla böcker inför flytten.
Onödigt om Wille börjar klättra på den och får den över sig..

Hoppas även på att min mobil anländer imorrn!



Wilhelm har börjat göra en ny min idag. Han flinar med hela ansiktet!
Så himla sött.
Tyckte att jag kände igen det från något och då slog det mig att Liam
(min systerson) gjorde precis likadant i ungefär samma ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0