Mormor <3

God morgon :)

Varenda morgon när jag gör sysslorna så känner jag hur otroligt skönt det är att bli färdig med allt på morgonen!
Igår kväll var det som att gå i Sahara här inne... Cisco är hopplös verkligen.

I alla fall så ska jag passa på att duscha & kissa hunden innnan Wilhelm vaknar.
Då så Cisco få komma ut ordentligt så att vi kan åka ner till Vänersborg idag.
Vi ska hälsa på min älskade mormor. Hennes tvillingsyster är där också så det ska bli roligt.


Mina tankar... Varför kan inte en männsika leva föralltid?
Hur kan någon försvinna som man har känt i hela livet?
Vad händer då? Eller hur ska man leva vidare då?
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig..
Jävla cancer jävel. Den kan dra åt helvete.
Känner mig så otroligt maktlös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0