Klant

Skyndar mig som tusan och tar bilen (1 km....),  till affären för att köpa ersättning och sen åka vidare till jobbet går in och kikar vem jag ska jobba med och där står inte mitt namn? Men vad tusen!?
hmm ja. Antingen är det jag eller chefen som sett fel för det är imorrn jag ska jobba.

MEN jag fick hem Kristoffer lite tidigare i alla fall. Kanske borde göra så fler gånger? hihi


Hade en superdupertrött bebis sen i alla fall.
Nu är han lite mera livad och gråter ibland. Han somnade sittandes lutande på mig i soffan förut.
Så mysigt. Kristoffer kom med gröt men det var inte ens någon idé att väcka honom igen så vi får se om vi kanske ger honom lite välling när vi går och lägger oss så att han inte vaknar hungrig lilla stackaren.

Helt otroligt vilken snäll bebis vi har fått.. Jag är så glad och stolt över honom så att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Han har inte vaknat på natten för mat på över en månad. Vi har ju riktig lyx här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0