Hem ljuva hem

Äntligen hemma!
Så sjukt segt det är att åka bil, men bra har vi haft det i alla fall :)
Jag åkte inte så jätte mycket skidor eftersom jag blev så trött + att det är riktigt trist att åka med killar som bara åker ner för backarna för att bara åka upp igen.
Jag är ju tjej och vill umgås, skratta och ramla i backarna, och det gör ju att man inte tänker på att man är trött och har ont i fötterna.
Menmen, nu vet jag det till nästa gång :) Då blir det nog bara att boka en dags skidåkning så att man får den dosen.

Jag ska berätta om min hämnd till Kristoffer! Jag är så grym!!
Mitt sista åk på lördagen så åkte vi olika backar men det var sååå jävla dåligt underlag så jag tog tid på mig  vilket resulterade att Kristoffer, Jonatan & hans kompis kom ner först och tog Gondolen UTAN mig!
Och jag såg dem när dem åkte iväg!
Blev riktigt förbannad och skickade ett sms "DU ÅKER NER MED GONDOLEN IGEN, ANNARS SÅ JÄVLAR",
Och så sitter jag där i solen och tänker "När här kan jag ju inte sitta", och skrattar för mig själv och tar gondolen upp!!
När jag kommer upp på toppen så skriver jag till Kristoffer "jag är i stugan nu".
hahahhaha. Hämnden är ljuv!!
Fick ett sms tillbaka: "konstigt nog så älskar jag dig ändå.."


Så! Nu är vi sååå trötta men ska vara uppe till halv 12 idag som vanligt eftersom det börjar en ny Serie på tv11 efter bigbroter :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0