Haha

Haha jag är ju helt knäpp :) Fick en kommentar och givetvis så är dagspenningen 180 kr per dag!
Skyller på att jag var VÄLDIGT trött efter shoppingrundan ;) för det är sant!

I alla fall så vaknade jag först utav alla idag.. Utav en mardröm.
Det är andra gången på en vecka som jag drömmer om zombisar.

Drömde att vi var ett stort gäng som "tävlade". Stort som en fotbollsplan med fullt av walkers skulle vi springa över till andra sitan och öppna en vakumpackad skinka och sen sätta fast den i ett karborreband ovanför rumpan och springa tillbaka.. Sjukt! Men väldigt läskigt i alla fall.

Kan ni förstå att jag är väldigt nervös inför flytten?
Hur ska jag klara av att gå till en mörk lada en höstkväll?
Eller bara att vara ensam i huset en kväll. Usch detta ger mig rysningar :(
Men hoppas att viljan att ha ett hus överväger skräcken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0