Förr...

Nu har Wille sovit i två hela timmar så nu vaknar han väl vilken sekund som helst.
Så länge så tänkte jag skriva av mig lite.

Jag håller på att radera alla inlägg på Facebook. Där har jag ju haft min "dagbok", men det känns lite  bättre att ha allt samlat på en blogg istället. Har nog varit mer öppen på Fb än vad jag varit här tror jag.

Var bland annat om när jag och Kristoffer hade våran "paus" (november -09) och vad illa jag tyckte om honom då osv!
Jag har förträngt den mesta utav den tiden och det känns så skönt.  Man behöver inte minnas allt.

Och nu har vi ju tagit såå många kliv framåt.

I alla fall så ville jag komma fram till att det är skönt att skriva av sig.
Det har alltid varit en sån himla lättnad. Till och med på lunarstorms tider så skrev jag dagbok där jämnt!
Och så var det bilddagboken och nu är det bloggen.

Funderar på om man kanske skulle göra en egen bilddagoken-bok t.ex?
Men alla bildtexter osv. Man kanske ska passa på medans den sidan finns kvar.
Där har jag minnen sen 2006...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0