checkat av.

Igår kväll var vi iväg för att köpa en begagnad garderob i thn.
Vi lämnade den i pappas garage eftersom vi inte har någon plats för den själva, så där får den vänta till
15 Juni :)
I garaget finns även farmor & farfars gamla utemöbler som stått i brålanda en gång i tiden, och dem tar vi med oss till huset. Hittade även en chabby chic låda som jag ska ta med mig.

(I skrivande stund ställer sig Wille mot gåstolen, farligt farligt :P) 

Det finns också ett gammalt hörnskåp som är min gammelmorfars (Sven Emil Wilhelm).
De ska vi måla vitt och ha någonstans.

Kvar att köpa är:
Köksbord
Ryamatta till vardagsrummet
Gardiner
Och lite annat småpyssel..

Just det! Jag ska beställa tavellisterna från Ellos.. Superfina.



Gareroben perfekt till "garderobsrummet".
Mittendörren har även en spegel så då slipper vi köpa det med..



Lådan. Ska se om man kan rusta/fräscha upp den lite,
Pappa gav en idé att sätta en platta på för att ha som soffbord men vi får se...
Tips på vad man kan ha i den?

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kan sätta på hjul under lådan och använda den till förvaring av saker/leksaker mm. :)

2012-04-03 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0