oh happy day

eller ja, det har varit en BRA dag i alla fall :)

Vaknade vid halv 7 och var helt förstörd över att vara pigg. Varför händer det liksom? Så jag låg och vände och vred mig till halv 8 då jag äntligen somnade om igen :) Och vaknade strax efter halv tio med min lilla plutt.
Idag stod fika med Matilda på schemat :) det var väldigt trevligt! Känner bara att det borde bli lite oftare än en gång om halvåret..

Blev även tvungen att tanka bilen (!!!som det vi pratade om!!).
Och jag fick inte upp tanklocket! Tankade dessutom på JET där det inte finns någon butik så jag blev tvungen att fråga nästa gubbe som kom, som heller inte klarade att få upp det! Tills en tredje person kom, och sen äntligen en fjärde som fick upp det! USCH säger jag bara! Ogillar att tanka ;)

Sen så var jag faktiskt på brätte haga och köpte lite grejer till pållarna. Bland annat 2 schabrak, 1 grimma, läderbalsam och godis och en leksak till hunden. Var roligt att häst-shoppa lite :)

Åkte vidare till min systers hus och passade hundarna, väntade tills pappsen kom, åkte till Willys och handlade, åkte hem!

Och direkt när vi kom hem så kom Denice och Emil på snabb-besök! Det var också trevligt.
Och nu tvättar jag....

Herregud jag har hunnit med mycket på en dag :) SKÖNT! Det är då man uppskattar en hemmadag.
Fast imorrn bär det av till systers hus imorrn igen för att umgås med mamma.

Slutskrivet!! Natti <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha!! Kan inte låta bli att sitta och skratta för mig själv om din finfina tankning! Vi skulle ju hålla oss ifrån det!! ;) Haha. Tack för idag! så himla skönt och kunna prata så öppet med någon och så kul och äntligen få se lille Wilhelm! Nu får vi se till att det inte dröjer allt för lång tid innan vi ses igen :)Lokaler    

2011-09-22 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0