Och nu då?

Nu sitter jag här och är i princip färdig. Har precis tryckt mig i en skål Musli i försök att vara nyttig.
Wilhelm den lilla "grisen" sover :) Han låg och sprattlade för mycket vid halv 8 så jag gav upp att försöka somna om. Och sen så somnade han såklart ändå. Så ja..

Idag ska vi ner till stan igen i alla fall. Vi ska till barnavårdcentralen på babymassage. Men först åker vi till Hannah och ställer bilen där så promenerar vi dit tillsammans. Men vad jobbigt det är när man inte vet hur man ska dela upp dagen..
Vet inte om jag ska ta en tur på stan innan bvc, och sen efter bvc åka till systra mi och hälsa på?

Jo, så får det bli. Nu ska jag bara lägga över lite kort på ett minneskort så åker jag till expert det första jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0