nostalgi

Och så blev man nostalgisk igen :( Börjar få lite små-ångest av att bo här ute i bursen..
Såg på facebook vad jag gjorde för två år sedan när jag bodde i vbg. Jo då bar det iväg till brätte haga för att sedan träna combat på sportlife.. åååh den tiden är ju förbi :( när allt var så enkelt.

Undrar om jag nånsin kommer att bli "stads"bo igen? Saknar det väldigt mycket i alla fall. Att bara kunna ta cykeln för att allt är så nära. Dessutom behöver jag umgås!!! Har alltid varit en ensamvarg som gillar att vara ensam, men det är nyttigt att umgås och det ÄR roligt när man väl gör det!



Men nu har jag inte tid att skriva mer. Ska bort och kolla på den där opeln som jag pratade om för ett tag sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0