Newbie

Vaknade vid 9 idag, lagom till amningen. Sen kunde jag se avsnitten av unga mödrar och greys anatomy eftersom jag missade det igår *woho*.
Och nu så har vi med en liten promenad och jag lagade precis en räsersnabb lunch som bestod av potatis och fiskpinnar.
Nu har lillen sin middagslur så jag ska varva att se nästa avsnitt av unga mödrar och greys, med att städa!! För det måste göras. Är jätte lortigt här hemma nu och det gör mig på dåligt humör.
Tvättas ska göras också, tänker inte missa dagens tvättid!! :)

Förut på promenaden så gick jag förbi pappa för att hämta en påse från mamma.
I den låg en jätte söt Newbie dräkt (eftersom mamma vet att jag gillar den vita så mycket), en bok och smink. Det tackar jag för <3




Men nu är det tv-tajm! HOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0