kvällsning

God kväll :)

Legat på latsidan idag ändå.. Det blev varken någon promenad eller stallet idag, men det regnade ju!
Har istället suttit och underhållit mig vid datorn. Suttit vid tradera (!!) för första gången och tänkte på skoj skull buda på lite saker som jag faktiskt inte trodde att jag skulle få. Ville bara prova!
Vilket slutade med att jag vann ändå.. Tur det inte var några dyra saker :) Var ett pack med grimskaft och ridstrumpor. Men det är allt roligare att gå och shoppa istället!

Ska ju ner till Vänersborg imorrn och passa hundarna och då tänkte jag ta mig en tur på stan, bland annat gå till expert och framkalla lite bilder. Eftersom vi ÄNTLIGEN har fått tummen ur här hemma och hängt upp i alla fall 4 ramar på väggen. Jäkla betong!! Hoppas dem ordnar sovrummet denna veckan så vi kan få upp resten också..

Synd att jag inte vågar "ställa lite krav" på dem pga pappa som fixade lägenheten åt oss.. Annars hade jag gjort det. Blir så arg när de säger att det inte kan bli mögel eftersom det är betongväggar Men hursomhelst så LUKTAR det mögel och tapeten ÄR möglig.

________________________________________________________

Kan verkligen inte förstå hur man kan älska någon så mycket.
Skulle så gärna vilja beskriva känslan, men jag finner inga ord!
Blir helt tom.
Älskar honom oändligt kan man säga!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0