klädsnack

Jag tänkte på en grejj. I alla forum man läste om vad man skulle köpa för kläder till sin nyfödda så skrev alla att man skulle köpa strl 56 med en gång eftersom de växer ur 50-kläder efter någon vecka, eller inte ens kan ha dem osv.. Men min "lille" bebis kan fortfarande ha strl 50 på bodysarna och han är snart 6 veckor och Stor.. Sååå det blev jag lite besviken på eller vad man ska säga :) dessutom kan han inte ens ha 56byxor för dem är stora och det ser bara illa ut.


Här har han en body i strl 50 som jag köpte när han var 5 dagar gammal eftersom jag fick panik att nästan alla kläder var förstora. Och bilden är tagen idag :)



kläderna jag köpte igår! Lite söta vardagskläder bara som han snart växer i :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger detsamma! Alla har sagt till mig att dom första kläderna är onödigt att köpa mycket av för att dom inte kommer ha dom länge alls! Jag har en liten på en månad snart och vissa kläder i strl 50 är fortfarande förstora. /Linda

2011-09-01 @ 15:24:54
URL: http://slitnaord.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0