Internet

Har vi inte haft hemma sen vi var i strömstad (mobilt). Så jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen :)

Det har inte hänt något speciellt ändå mer än att jag varit väldigt förkyld.

Och i onsdags var Wilhelms mormor och morfar barnvakt till honom då jag och Kristoffer tog oss friheten att gå på bio :) Vi kollade på Jägarna 2. Kan inte säga annat än att den var väldigt bra! Mer sånt! Mer bio!!
Vill kolla på "jag saknar dig" också men vi får se när det blir. Vill ju inte lämna ifrån mig min älskade son för ofta heller. Dessutom så ammar jag ju fortfarande och det är inte jätte kul att vara orolig över att han blir hungrig, trots att han äter väldigt exakta tider (var 4timma..)..

Men Hej hej! Nu är jag tillbaka i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0