iiip

Igår fick datorn en vilodag, var helt slut igår kväll när vi kom hem!
Hade ju haft en heldag med mamma i systers hus. Vi spelade spingo, åt mat och sen åkte vi även in till trollhättan en sväng.
Fick köpt ett svart fint linne på lindex, som jag var och bytte idag. Ångrar mig lite.. Det nya var också fint, men det är ju inte värre än att jag köper det igen på tisdag, ska ju ändå ner och passa hundarna då :)

Idag i alla fall så vaknade vi för sista gången vid 10, skönt!
Började med det roliga först såklart, att handla. Och nu har vi kommit till mitt måste: STÄDA.
Tänkte göra lägenheten kliniskt ren så slipper jag skämmas när jag grejar i sovrummet.

Måste vara färdig innan jag lägger mig, så måste börja typ nu.

_____________________

Wille uppdatering:
Mamma köpte en skallerleksak till honom igår och han älskade den :PJag höll på i dryga 5 minuter att skallra den tills jag tröttnade. Då fick han sitta i Almas babysitter där det sitter "hängen" med leksaker ovanpå. Det gillade han också, så nu är det lite brådis att köpa babygym känner jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0