Höjden av lathet

Är när man är jätte törstenödig och sitter 2 meter från kranen! Eller hur? ööhh..

Men innan jag släpar mig mot kranen ska jag berätta dagens kvällsnöje.

Som sagt så har vi möblerat om nu, med sängen i vardagsrummet. Nästan att jag ångrar att vi inte bor i en 1:a längre. Jätte gott ju med stora tvn där inne! Inte för att jag klagar på 32'' tvn i sovrummet men haha..

Vid 8 var det dags för lillen att äta sen så tog jag forden till stallet :)
Och nu hade stallägarna varit supersnälla att anpassa dörren i min lilla ponnys storlek! Är verkligen världens bästa stall :) Hade inte kunnat ha hästarna om det inte vore för dem! Full service!



Och nu är jag hemma igen och lagar mat! Blir ett sent kvällsmål idag.
Provar på fisk i ugn, aldrig gjort innan så hoppas det går att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0