Hemmadag

Skrev precis ett inlägg men då hackade datorn upp sig *SUCK.
Inte nog med det så är det nog ett värre fel på datorn. Kan bara ha lägsta ljusstyrkan på skärmen, annars blir skärmen helt vit. Jag som gillar min dator så :(

Orkar inte skriva så mycket mer just nu. Har en BRA hemmadag idag. Har plockat lite hemma, kollat på tv och varit på promenad med bebis och hund! Blir en promenad till innan unga mödrar och grey´s. Tänkte gå till tempo och köpa deras superdupergoda falukorv som vi ska äta ikväll, med potatis och smör. mmh så gott :)

Och när Kristoffer kommer hem så blir det en sväng till mina älskade hästar. Funderar på om jag ska våga prova att hoppa upp på Salmiak igen?.. Svanskotan är fortfarande inte helt 100.. Men jag dör ju inte av att försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0