God kväll

Är proppmätt efter min pangmiddag! Eller kanske inte riktigt jätte pangig men gott var det i alla fall med hasselbackspotatis, pannbiff och gräddsås :) Det var första gången jag gjorde pannbiff utan pappa och det blev faktiskt väldigt gott trots att jag glömde krydda i "smeten".

Har annars varit en helt ok dag. Hade tänkt mig en hemmadag men då fick jag höra att jag var väääldigt tråkig så vi åkte upp till Kristoffer föräldrar så han fick köra sin cross. Då var jag helt plötsligt mycket roligare. :P

Och tvättar gör jag också, känns som att jag inte gör något annat på dagarna...




Blev väldigt glad när jag kom på att när Mikaela ska ha tillbaka sin bil på tisdag,
då åker ju mamma till Grekland och då kan jag ju ha hennes bil! SKÖNT!
Då blir det fullt med aktiviteter nästa vecka med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0