Det går fort

Tiden går så himla fort på kvällarna..
Finns ju så mycket som jag vill och behöver göra, som jag inte kan göra förrän Kristoffer kommer hem.

Idag t.ex har det sett ut såhär:

17: ett måste att kolla på greys!
18: laga mat
19: Ut med hunden , kolla till hästarna
20: Hemma igen, matdags för lillen

Och nu då, nu vill man ju inte precis ställa sig och städa :( Som verkligen behövs!!! Får väl tillbringa helgen till det istället, enda tiden då man får avlastning. usch. Jag som vill prova rida i helgen igen med.. Men vi får se hur allt går ihop.

Nu ska jag i alla fall göra i ordning Wille för natten, och sen ta mig en go dusch. Sen blir det soffmys för hela slanten (tråk).


Wilhelm igår när vi handlade på coop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0