willevalle!

Jag har väl nämnt att Wilhelm sover i sin egna säng nu? Han är jätteduktig.
I förrgår så lade jag honom i den när han precis hade ätit, så låg han och kikade en stund och sen så somnade han själv. Underbara unge :)
Dessvärre gick jag själv och la mig en stund efter det. Kändes så himla tomt utan honom, min prins!

Han äter ju fortfarande på natten, så jag hämtar honom, liggammar och ibland lägger jag tillbaka honom, beroende på vad klockan är. Men fyyyy vad skönt det är att kunna sträcka ut sig och slippa tänka på att man ligger för nära hans ansikte osv.


Ja, nu är det i alla fall onsdag igen (redan liksom?) och dags för babymassage!
Jag har fått i mig frulle, tittar på greys (HAHA jag skrev grace först). Och nu ska jag plocka i ordning lite tills Wilhelm vaknar. Sen åker vi neråt så ska jag ta en promenad till Sirus från mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0