Wil-helm!!

Idag gjorde jag i vanlig ordning mig färdig först, med dusch, smink osv.
Sen tar jag lilleman och lägger på skötbordet. Vi har alltid en "speciell" stund varje morgon då vi går dit och
han får ligga och lufta rumpan, få d-vitamin och så busar vi. Alltså, vi har gjort det till en rolig stund.
Och så rätt som det är så får jag världens kisstråle på min "dagens outfit"! Inte konstigt att jag får tvätta så mycket!

Så idag fick han sin första namn tillsägelse! WIL-HELM! :) Tycker det lät ganska sött.

Vi ska ner till min barnmorska idag, för efterkontrollen. Vi ska inte kika där nere. Det har ju läkt ihop bra eftersom jag ändå inte sprack :P Så aldrig en sån kontroll i onödan! Fy o fasa. Men det ska bli roligt att prata om förlossningen och så ska vi skriva ut p-medel. Här ska det inte bli barn gjorda!


Måste bara berätta om min dröm.. Jag drömde att jag träffade min farfar inatt, som dog när jag var 8 år.
Massor av konstiga känslor.. Att dessutom komma ihåg honom mer i drömmen än vad jag gör nu, hans röst, utseende osv.. Känns konstigt. Det kanske var som en slags påminnelse?
Jag har ju glömt det mesta av honom, fast natten då han dog kommer jag aldrig att glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0