update 2

Ujuj vilken dag!

Nu har jag varit på babymassage. Tog mig en promenad från Mamma och pappa, till Sirius, till stan och sen hem till mamma och pappa igen. Tur att Vänersborg inte är så stort! Men trötttt blev jag! Hämtade i alla fall de superfina korten :) Vill beställa meeeer!

Unnade mig även en kycklingsallad när jag gick förbi kalasboden. Den var god men jag tänker inte gå dit igen eftersom den som jobbade inte var den trevligaste!

Sen kom Kristoffer och hämtade mig för att åka till brätte haga och köpa hundmat. Cisco har slutat att äta. Vet inte om det är psykiskt, men köpte i alla fall en lite godare mat till honom. Med mer energi i. Dock inte vad vi behöver då det räcker gott och väl med den han har. Men han måste ju äta :) Så nu direkt när vi kom hem så blandade vi maten, han åt upp allt men "pausade" en gång för att kika om vi var kvar...

Men nu ska jag kolla klart på bonde söker fru. Sen blir det nya avsnitt av Grey's!! tjuuho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0