Stolt!

Har lite att berätta idag! Först kan jag stolt säga att på väg hem från stallet idag så övertalade Kristoffer mig att köra hans nya bil. Då får jag se en stor padda gå över vägen som stannar när jag kommer! Så hade jag inte stannat och backat så hade den suttit väldigt fint under höger framdäck.. Tänk om alla vore som jag? Då hade vi haft massor av glada paddor :)

Och just nu så lagar jag mat :) Har slängt ihop kassler, purjolök, grädde och ananas i en form som gratineras just nu. Med ris till blir det.
Och med resten av ananasen ska jag snart springa och göra en ananasmilkshake till mig själv som efterrätt.. Återkommer om hur den smakar.

OCH till sist, idag vände sig Wille från rygg till mage för första gången! :) Han höll på att göra det två gånger, men det blev aldrig. Det roliga är att det var först igår som han vände sig till sidan första gången. Framsteg :) Vad fort tiden går! Snart springer han runt här hemma ju.

Men nu kallar köket.
HEj hopp gummisnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0