Söndag kväll

Färgar håret nu, lite påfyllning av brun färg blir det nu igen :) Fasen vad svårt det ska vara att bestämma sig.
Är lite sugen på att prova någon röd färg någon gång också. Men vet inte om jag vågar det.

Och idag har vi inte gjort nåt förutom gått promenad med voven. Usch vilken seg dag och vad trött jag har varit! Typiskt att man ska bli dubbelt så trött när lägenheten ser ut som ett bombnedslag + massa tvätt.
Men det skjuter jag fram till imorrn eller något.

Jag har inte ens packat upp allt jag köpte i alingsås. Har faktiskt fått lite ångest.
Men jag får väl ordna det imorrn och prova kläderna då när inte Kristoffer kan skälla på mig! :P

Något jag inte berättade igår var att vi kikade på en bil igår kväll. Provkörde den och den var go att köra. En sån där mini-räser-bil kändes det som hehe. Får se om det blir den. Vi ska ringa imorrn igen för mamma envetar sig om att jag ska titta mer på kvarndammens auktioner.

Men nu ska jag fördriva tiden med något annat innan jag hoppar in i duschen och sköljer av färgen!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0