slapp-dag

Idag har varit en riktig slappdag. Var hundfri idag eftersom att pappa hade med sig barnvagnen och han kom inte förrän vid 1 med den. Det var skönt, men vad trött man blev!!! Är verkligen tur att vi har hund så att man kommer ut :)

Har även varit och ridit nu ikväll :) Var fast beslutad om att jag SKULLE rida. Men måste erkänna att jag var rädd med tanke på blåsten.. Men Salmiak var snäll och fin :) Lite stel men det är ju inte konstigt.
Kan dock inte göra annat än att skritta pga av svanskotan. Tusan också! :(

Och nu har vi precis ätit tacos och kikat på "drömmen om ett barn". Ååhh nästan så att man blev lite "bebissjuk" haha. Så nu ni, nu börjar jag känna mig redo igen och har inte emot att gå 9 månader för att klämma ut ett barn. Känns skönt att jag har kommit över det nu, för nån gång måste ju Wilhelm få en lillebror eller lillasyster :) även fast det dröjer ett tag!

Och jag har ju världens goaste och snällaste bebis nu <3 Imorses låg vi och busade och han är sååå go. Han älskar när man sjunger för honom så nu ska jag börja sätta på lite cd-skivor för barn som han ska få lyssna på (och jag sjunga till ;) gillar det minst lika mycket, att vara barnslig)!

happ, nu har jag inget mer o säga och ska försöka vara lite social mot min familj :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0