Skillnad

Ni minns väl att jag sa förra veckan att Wilhelm var en gnällspik?
Det är han inte längre. Dehär två dagarna då han fått ammas, och sen mättas med ersättningen så han han varit jätte nöjd hela dagarna. Gamla tysta snälla Wille är tillbaka <3

Att jag inte förstod det tidigare.. Skulle vilja prata med vår bvc sköterska men hon är ju så svår att nå..
Men det blir till att vänta tills nästa gång vi ska dit om ca 1½ vecka på en extrakontroll.
Känns som att jag inte är lika "duktig" längre som inte helammar.. Men jag kan ju inte hjälpa.


Nu sitter min prins i babysittern och tittar på barnkanalen. Vilken hemsk mamma jag är ändå!
Borde göra något vettigt medans han ändå är nöjd!






Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Så söt.

2011-11-02 @ 18:14:32
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0