Polkagris!

Kokar mig en kopp te just nu :)
I lördags när vi var på överby så fjäskade jag till mig "polkagriste" och "varm choklad grädde-te".
Lite roligt med nya smaker!
Polkagristéet smakade helt okej imorses, så nu provar jag chokladtéet. Har smakat på det hos mamma en gång, men då var det inte med grädde så vi får se om detta är lika gott!

Längtar redan till ikväll då jag ska laga mat! Det är som roligast när man provar något nytt ju :)
För idag ska jag prova fläskkotlett i ugn med kokt potatis.

Någon gång när jag får ork så ska jag säga hur förbannad jag är på alla E nummer på maten vi äter!
Såg igår att jag köpte ICAS grädde med E nummer... När jag kan köpa helt naturlig grädde från Arlas t.ex.
Undrar varför det ska vara en massa kemikalier i grädde för.... GRR! Vart är vi påväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0