Onsdag morgon

Idag bär det av ner till Vänersborg igen för sista gången på babymassagen. Har ingen lust egentligen, men det blir ju roligt när man väl är där som tur är.
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på? När vi ändå är där nere. Kanske blir en sväng till mormor, eller syster. hmm.

Nu ligger i alla fall min lilla parvel och sover för en stund, som alltid efter morgonrutinerna :)




Wilhelms framsteg
Igår när jag hade honom sittande i mitt knä vänd mot tvn så la jag mobilen bredvid honom i knät.
Då siktade han mot den flera gånger och försökte "få tag" i den.
Och senare när han låg i babygymmet så slog han på en leksak som hänger, jätte länge! Jag fick slutet på film när han var lite gnällig. Men jag tror att jag måste lägga in den på youtube för att få in den här va?
I så fall känns det trist för jag orkar inte vara så avancerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0