morn morn!

Fick vakna ensam denna lördag igen. Eller ja, Wille har jag ju alltid. =)
Har till och med sminkat mig och grejat håret, just för att vänja mig med frisyren. Det blev på tok för kort ju!
Typiskt.. Fast det är inte ofta man blir nöjd efter man har klippt sig ändå.

Och byta frisör är inte o tänka på ;) Det finns inget bättre än att ha pappa som frisör.
Har klippt mig hos en annan en enda gång i mitt liv, bara för att prova. Och det blev INTE bättre, dessutom tog det mer än dubbelt så lång tid att sitta där. Där kastade jag 300 spänn i sjön :)

Jaha,
här sitter jag och babblar. Ser på Timon och Pumba :) Tänkte att det var lite roliga ljud för Willevalle.
Men nu ska jag nog ta mig något att äta.

HOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0