Måndag morgon

Idag vaknade vi halv 7.. Jobbigt när man inte har ställt in sig i vintertiden än, dagarna blir ju jätte långa då.

Denna köpte jag till Wilhelm i alingsås :) Den är i storlek 68 så att han har den att växa i!



Och så köpte jag denna till att ha te i. Jag har ju länge tänkt köpa små fina plåtburkar till mitt te, men har inte hittat något som jag vill ha. Så det fick bli denna istället, men den är söt!
Har nu lagt i Polkagristeét, chokladteét och jordgubb/gräddte :)

Och så passade jag på att köpa en present till Liam (min systerson) som fyller år om en månad.
Det blev en pruttlera som man trycker i en minitoalett. Tror aldrig att han har sett en sån så han kommer nog tycka att det är jätte kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0