Måndag kväll

Hej o hå.
Denna dagen har faktiskt gått fort.
Kristoffer var hemma på förmiddagen och sen så kom han hem vid 4 igen. Kändes väldigt skönt med en helt vanlig dag, utan krav!

Lyssnade också igenom skivor som "barnens favoriter" och skivan från den "silvriga barnkammarboken" nu ikväll.
Älskar verkligen gamla visor! Massor utav svaga minnen bubblar fram från dagis och lågstadiet.. åh, vill ju vara liten igen!!  "Föööör ketchup ska prutta, det tycker jag"

Det ska bli så himla roligt sen när Wilhelm blir lite äldre och jag kan sitta och sjunga för honom, rita med honom och vara på lekplatsen med honom. Känns så himla bra att det är min mening med att ha barn.
Jag vill ha roligt tillsammans med dem och jag vill veta att jag har gjort mitt bästa för att vara världens bästa mamma!

:)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0