Lördag

Känns som en helt vanlig vardag. Vi är ensamma idag, Jag, Wille och Cisco.
Kände att jag inte orkade sura över det men nu gör jag det ändå. Blir irriterad över att det ligger 3 colaflaskor i vardagsrummet, strumpor överallt och sånt som jag inte "hunnit" plocka undan. + att Cisco drar in 20 ton grus som behöver dammsugas efter varje gång man varit ute.. Bara jag som ser det här och då förväntar jag mig att kunna satsa stort på att städa på helgen när vi är två som kan ta hand om hund och barn, men inte då.. Grrr..

Ska till överby sen och köpa present till min lillebror som har fyllt fjortis. Då får vi se om jag kan fjäska till mig ett och annat så vi är kvitt!

Nu är klockan 12 och vi har hunnit med att mysa i sängen, bada Wille, ätit frukost och varit ute med vovven.. Det märks att Wille blir större, nu är det inte lika mysigt att ligga på mamma längre. Han var lite gnällig förut och då lade jag honom i babygymmet och det tyckte han var roligt :) Sen när inte det var roligt så fick han Sitta i mitt knä. Kul att det händer grejer :)








Kan inte släppa gårdagens händelse.. Jag lider med dig M...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0