Jag i ett nötskal!

Var vaken länge igår TROTS att jag var så trött, vaknar på morgonen runt 8 och ber Kristoffer ta över Wilhelm som ligger och är vaken. Sen får han gå ut med vovven, åker och kollar bilen medans vi somnar om.

Halv 11 vaknar jag igen av att Wille är hungrig. Då kommer jag på att Shit, dem skulle ju komma idag och spackla i sovrummet!!! Försöker slappna av tills jag hör att någon går in i trappuppgången och jag hoppas innerligt att någon inte plingar på.
PLING.
Där ligger jag i sängen i trosor och ammar!! Och vet att om jag inte går upp så låser dem upp och kliver in eftersom att de då tror att vi inte är hemma. ¨

Det är andra gången på två veckor som detta händer. Att jag får avrbyta amningen, kasta på mig ett nattlinne och springa upp och kika ut och fråga om han inte kan komma tillbaka senare.

Det är jag i ett nötskal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0