God kväll

Hej alla glada!
Nu har vi precis fått i oss sen kvällsmat, fisk i ugn som vanligt ;) Men det är roligt att göra lite olika varianter.
Idag hade vi creme freschen med franska örter. GOTT.

Ni kanske är receptintresserade förresten?
Äh, då får ni reseptet av mig varken ni vill eller inte.

1 paket torsk
1 creme fresch (vilken man vill)
Grädde
Purjolök
Tomat
Salt & Peppar

Sätt ugnen på 225 grader
Skär upp torsken och lägg ut i en form. Salta och peppra! 
Skär upp purjolök och strö över. Blanda grädden och creme fresch, häll över.
Skiva en tomat och lägg ovanpå fisken.

In i ugnen i 30 minuter och så är det klart! Busenkelt :)

___________________________________________________


Nu ska jag bara borsta bizzarna, sen ska jag krypa ner i sängen.
Ska kolla på Dear John som jag har väntat på i över en vecka! seega seega internet.

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0