gnällgnäll

buu vad Wille har varit gnällig idag! Inte alls nöjd och jag har inte alls vetat vad jag ska göra med honom.
Han skriker ju aldrig men man ser ju på honom att han inte är nöjd!
Kräver lite mer nu, nöjer sig inte med att vara nära mig hela tiden.

Vet inte riktigt hur jag ska underhålla en 3 månaders bebis? Jag busar ju ofta med honom och han får ligga i babygymet. Han får sitta i mitt knä och titta på barnprogram. Men sen då?

Så har han spytt massor idag! Eftersom han varit gnällig så har jag ammat honom mer än vanligt, och tydligen mer än vad han behöver också :P

Nu längtar jag mer efter vintern tills han kan sitta så att vi kan gå ut med pulka och hunden :) Det kommer han nog att älska i alla fall!


Nybadad sen igår och nu luktar han bebisspy i hela fejjan :(




Haha måste bara tillägga att han låter väldigt arg just nu! Han ligger i babygymmet och slår på sakerna och säger Bu  .. buu.. uuuhhh .. SÅ himla go är han min son :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0