Fredag kväll.

Var ju hos tandläkaren idag som sagt, och jag hade inga hål! Helt otroligt ju med tanke på att det är lättare att få det under graviditeten + att jag inte varit den nyttigaste! Men skönt i alla fall.. Så nu är det ur världen på 1½ år.

Sen var vi hemma hos mamma & pappa. Syster och hennes familj var där också.
Och jag fick mamma att ringa på en bil, en jätte söt liten blå sak! Och nu ikväll ringde pappa och sa att han hittat en annan liten grå bil. Så vi får se om det blir någon av dem. Spännande.

Får jag en bil så lär nästa vecka vara fullbokad. Tänkte börja med babyrytmik, och babysim + att de har babycafé på fredagar. KUL, det behöver jag verkligen!




Wilhelm från igår. Hade förväntat mig att han skulle bli dålig efter sprutorna, men inte då!
Min lilla superpojke <3 Enda som var, var att han sov nästan hela dagen igår då.
Men det gjorde ju inget, det var snarare ganska skönt då jag hade huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0