Erikshjälpen i UA

Idag kände jag inte för att vara ensam igen, då Kristoffer skulle iväg till Elmia i jönköping.
Så jag åkte med honom ner till Vänersborg hem till mamma och pappa. Så klockan 06 imorses vaknade vi, puuhh. Och mitt morgonhumör var inte dåligt! Då jag fick reda på att jag kunnat sova 1h till om jag ville...

Väl hemma i vbg drog mamma med mig till Erikshjälpen i Uddevalla. Så klockan 10 stod vi och köade in där. Haha sjuka människor som verkligen trycks in när dem öppnar dörrarna. Jag gick i alla fall mot köksmöblerna först och hittade en helt ok kökssoffa. Det var bara att bestämma sig och poff så köpte jag den.

Så för 301 kr fattigare så fick jag en kökssoffa, en julduk, en receptbok och en liten dräkt till Wille.
IBLAND är det kul med second hand :) Dräkten och duken ska tvättas i 60 grader, så poff (igen) så är alla bakterier döda och det är inga problem att användas :)
 
kanske kommer med bilder sen när jag kommer hem om jag orkar. Förutom på soffan då som jag ska hämta på måndag :)

Snart kommer Kristoffer m. familj hit och ska mellanlanda för lite kaffe. Tänkte försöka smita iväg till sportlife för att sola samtidigt. Är ju blekfisen själv och det är ju PINSAMT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0