BVC, sprutan

Nu var det klart, äntligen. Fast lättnaden har inte släppt riktigt än eftersom jag är orolig över hur han kommer att må senare ikväll. Han slocknade i alla fall så fort vi kom hem, så trött blev han!

Det var inte riktigt så farligt som jag trodde. Jag gick och satte mig så fort andra sköterskan kom så fick Kristoffer stå med honom. Och så fick jag höra ett panikskrik så jag trodde att jag skulle dö! Men det varade i typ 3 sekunder sen så var han knäpptyst och som vanligt igen. Min duktiga bubbe <3
Det var tur att dem tog båda sprutorna i benen samtidigt, tycker att alla borde göra så.
Så ett tips till nyblivna mammor är att fråga om dem kan vara två som gör det, istället för att ta ett ben i taget (vissa har det så).

Som jag sagt tidigare i något inlägg så hade jag förväntat mig att få se Willes första tårar idag!
Men inte då! Undrar när det blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0