besviken..

Sitter här i soffan och är väldigt besviken på mig själv och min kropp..
Ikväll var Wille grinig och jag lade honom vid bröstet 2 gånger tills dem var helt utpumpade i princip och ändå så bråkade han med dem.. Så jag gick och värmde ersättning till honom.
Han tog flaskan jätte bra och slurpa i sig allt med en gång.

Jag glömde ju berätta att Wille bara hade gått upp ca 200 gram (5800g) när vi var hos bvc, alltså att hade hamnat lite under medelkurvan.. Ska aldrig mer lyssna på brålandas jävla läkare som sa att eftersom att han växer så fint så nöjer han sig med sina bröst.. Men nej! Det gjorde han förmodligen inte då, och har inte gjort på en månad! Då jag har använt nappen som en "propp" eftersom jag gett den direkt efter bröstet då han bråkat med det.

Men nu ska jag kämpa.. Jag ska amma, amma och amma tills produktionen ökar.. Jag vill ju inte ge min son ersättning :(






Det är helt otroligt att man kan älska någon så mycket.. <3
Trodde inte det var möjligt att älska någon mer, men jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0