21/10

Allt gick bra hos barnmorskan idag och jag gick därifrån med ett leénde. Så himla roligt :)
Vi gick igenom förlossningen och jag fick även se på journalen och hon sa att någon normalare förlossning kan man inte få. Känns så himla kul att för en gångs skull vara nöjd och stolt över sig själv!

Precis allt var utan anmärkning och alla tider står.
Vi blev inskrivna 07:15, krystvärkarna började 10:45, och ut kom han 11:30 :)

Så jag är som gjord för att föda barn har jag nu fått höra av flera barnmorskor nu. hihi


Efter det besöket åkte vi i alla fall vidare till systeryster för att sedan åka vidare mot överby :) Det var längesen vi var där sist tillsammans! Senaste var nog i slutet av Juni, med våra stora magar!
Köpte lite kläder till mig själv (nej jag har inte rensat garderoben,buh) och Wille fick endast ett par goa strumpor.
Ska åka dit snart igen och köpa lite nya kläder till honom. Mammapenningen har ju inte kommit än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0