tjuhu

God middag i mörkret får man väl säga! Kan inte tro att klockan bara är kvart i 5 när det är kolsvart ute.

Tog chansen och tillbringade flera timmar i stallet idag, jätte mysigt var det. Så nu är jag helt slut i kroppen, är så sjukt härligt att vara ute och göra praktiska saker.
Sen har det inte hänt så mycket mer idag, mest slappat och legat i sängen medans Kristoffer hade lillen.

Inatt blev jag jätte irriterad på Kristoffer när det var matdags för Wille. Jag skickade upp honom och han tog såååå lång tid på sig, sen gav han mig flaskan och sa "ta den jag ska bara släcka lampan och kissa".
Jaha??? Då kunde jag ju lika gärna gått upp själv och fixat!

Så när han kom tillbaka så gick jag och la mig i soffan och sov i nån timma tills jag hörde ett gallskrik!
Har nog aldrig varit så snabbt uppe någon gång och jag sprang in till sovrummet. Då hade han tydligen vänt sig för fort i sängen så att Wille hade studsat på honom eller något.
Det är också en sån där grej, finns det ingen pappainstinkt eller?

Menar att mammainstinkten är ju så sjukt stark.

Men nu är jag jätte jätte trött! Så jag orkar inte blogga mer. Kommer somna såå gott inatt :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0