Snällis

Var jätte seg imorses när Wilhelm vaknade vid halv 8. Så jag gick upp och gjorde i ordning mat till honom, busade lite och bytte blöjan sen vände jag mig om och somnade om. Då vaknade jag vid halv 10 igen, superskönt!
Så min snälla unge låg mest där och var lite tyst, fast han sov en stund han med.

När vi gått upp så lade jag honom i babygymet och tog tid på mig att duscha och greja lite här hemma. Så himla skönt är det! Man har ju hört mycket om sånna som till och med tar in sina bebisar på toa när de ska göra sina behov t.ex.

Men nu ska jag leta upp Mysteriet på greveholm. Det får nog bli en filmdag idag.


/M



Kommentarer
Postat av: Patience - 18 & mamma till Damien

Greveholm är en klassiker som alltid funkar ;)

2011-11-15 @ 15:03:50
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0