Salmiak

Hej o hå!
Kristoffer var hemma lite tidigare idag så vi gjorde en DEAL. Han fick följa med mig till stallet för att sedan spela innebandy nu ikväll. Så här sitter jag i min ensamhet och Wille har tagit natten lite tidigare idag.

Så jag njöt riktigt av att ha sällskap i stallet idag. Skulle skritta ut en stund först men eftersom Salmiak inte har bakskor än så ömmade han så vi red i paddocken en stund istället.

Och förresten så firade jag och Salmiak ett år igår <3 Önskar verkligen att jag är hans sista hem.
Från att han var min första sköthäst när jag var 13, tills han såldes och vi återförenades igen för ett år sen då jag var 18 :) Och en så speciell häst! Vill inte att han ska behöva en helt ny familj. Dessutom så trivs han med min lilla Sannie!


Han är omusklad nu men jag håller ju på att rida igång honom.


Förresten var det gött irriterande att 2 utav fäljarna till min bil inte passade den!! surt!
Så nu får pappa köpa helt nya istället. Och det skulle dem väl fixa imorrn på Thores däck förhoppningsvis.
Annars lånar vi pappas bil för att ta ner oss till Matilda och hälsa på henne :)

/M

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin:) Vad är det för sort/ras?

2011-11-17 @ 19:20:03
Postat av: Malin

Tack! Han är en New Forest :) av den grövre sorten hehe.

2011-11-17 @ 19:59:32
URL: http://malaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0